LOGO resident login resident register

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby ManU10 » 2021 Feb 18 Thu, 6:57 pm

本人反對取消穿梭巴士,因為shuttle bus 係返工放工既時段係好重要

大老山返工放工永遠塞到傻 根本搭巴士係有排塞 唯有去大學站搭火車 等架289K等好耐 所以我哋架shuttle bus對冇渣車既返工住戶係好重要

所以睇唔到有咩原因要取消 反而可以諗下可唔可以加多另一個站俾返放工既人有選擇,例如恆安/大水坑站
ManU10
 
Posts: 2

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby 客戶服務處 » 2021 Feb 22 Mon, 6:05 pm

多謝 各位的寶貴意見。

就有關上述事宜,本處將會收集資料與管委會商討。另外,值得一提,屋苑自入伙後,經過多番向運輸署爭取才成功申請到本苑的村巴服務,便利各業戶往返屋苑至東鐵大學站。倘若取消此村巴路線,日後再重新申請本苑村巴服務路線時,相信會十分困難。

如有任何查詢,請致電2608 5000與本處職員譚小姐聯絡。

嘉華星濤灣客戶服務處
客戶服務處
 
Posts: 1029

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby hello » 2021 Feb 24 Wed, 5:45 pm

請盡快展開行動
hello
 
Posts: 23

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby hello » 2021 Feb 24 Wed, 11:34 pm

很奇怪, 負債表把shuttle bus expenses 原本開放在other expenditure 給大家看到, 但現在卻隱藏只見一個總數 。 懇情你們出問卷調查時可詳列近3年的shuttle bus 開支和客流量。請詳細列出11/2020的shuttle bus expenes $65,000, 4/2020-11/2020 共 $495,000, 如司機薪金, 燃油费等。謝謝。
hello
 
Posts: 23

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby BFF » 2021 Feb 25 Thu, 2:03 pm

其實這屋苑一開始已有這條往返大學站的村巴路線,所有住戶搬入前已知道,有些更是因為有這條村巴路線才考慮搬進來居住的。

既然不喜歡有這條村巴路線的服務,為何一開始不選擇沒有這條路線的屋苑去居住呢?

這條村巴路線給予住戶多一個選擇,如家中有孩子/長者/孕婦,這村巴可進入到屋苑大堂簷蓬門口,不用日曬雨淋,特別是落大雨又要帶孩子來往火車站的日子,真的好彩有這架直入到樓下的村巴,否則單是往來屋苑至巴士站的路程,已可使人全身(包括書包內的書簿)全部濕晒!

這村巴使住戶不用追巴士、同人迫,又不用擔心巴士脫班而遲到,加上村巴準時又乾淨,真的十分之好呀!
BFF
 
Posts: 4

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby » 2021 Feb 26 Fri, 2:10 pm

首先,本人喺屋苑住左6年,平均每年應該搭唔到架村巴5次。

睇返數據2020年全年收左管理費HKD10,383,975,除返開平均每戶大約HKD14XX左右。村巴全年開支HKD560,000,收入HKD99,900(計返大家由管理費用開支HKD460,100 (除返開每戶每個月補貼緊HKD64)。

要考慮既係幾點:
1) 屋苑過去一直有盈餘,未有入不敷支,儲備有約HKD600萬,未有財政壓力需要取消村巴。
2) 就算取消村巴,每戶減少補貼HKD64,數目根本微不足道,亦未見有足夠原因因為減左村巴而要減管理費。(減$64 俾我? 唔好玩啦)
3) 成個馬鞍山區其實有好多屋苑都有向運輸處申請村巴去大學站,但由於站頭已經飽和所以已經冇再新批出。即係話如果取消左村巴,都應該冇乜機會再申請到。
4) 就算係取消,而家疫情期間,大家多個選擇搭乘客較少衛生情況較好既村巴對大家亦都多啲保障。
5) 我地附近既巴士班次近幾年已經不斷地削減(尤其是286M),所以保留村巴係有需要。

所以我反對取消村巴(雖然我冇乜搭過)。
 
Posts: 23

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby » 2021 Feb 26 Fri, 2:58 pm

更正數字 財表截3月尾,數字包括9個月,每戶管理費補貼$85.2,每戶平均管理費$1923
 
Posts: 23

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby 小毛孩 » 2021 Feb 26 Fri, 3:08 pm

絕對不讚成取消穿梭巴士服務, 完全不明白為何有此想法, 如其他鄰居所言, 我們有盈餘, 再者, 本人不見得此穿梭巴士之服務會對屋苑帶來任何金錢壓力!

附近交通, 不想多說, 如真的是此區居民, 絕對會深深體會, 巴士脫班, 小巴飛站, 的士稀少, 鐵路不便......

另現所謂之鐵路 - 馬鐵站, 不論恆安或是大水坑站, 最少要步行十多分鐘, 如遇上大雨時, 對於一些年長鄰居, 可想而知此十多分鐘在路程會對他們造成多少不便?

吉車往返是為其一取消誘因, 本人切實不明白, 其實此情況絕對正常, 2020年因武肺而多了鄰居於家中上班, 或因節日假期而沒有太早出門或太早回家而少用此服務便提出取消?

此穿梭巴士服務原意是提供屋苑住戶一個方便及舒適之接送服務, 因此本人絕不讚成取消穿梭巴士服務!! 是絕對不讚成取消穿梭巴士服務!!

Absolutely NOT AGREE to cancel this service!!!!
小毛孩
 
Posts: 16

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby hello » 2021 Mar 06 Sat, 3:02 pm

始終都希望出問卷諮詢大家。
2.想知道$65000開支的breakdown
hello
 
Posts: 23

Re: 取消穿梭巴士服務

Postby hello » 2021 Mar 11 Thu, 8:46 am

請確定何時發問卷
hello
 
Posts: 23

PreviousNext

Return to others / 其他