LOGO resident login resident register

請認真檢討保安問題!!!

Postby ming » 2010 Sep 03 Fri, 9:55 am

前文: http://old.lacosta.hk/forumShowThread.a ... 3962&fId=6

新搬來兩個月;只試過兩次需要自己用八達通進入屋苑;因每次管理員必定自動開門;(除了使用側門)

就當管理員認得我;但上星期六及星期日,我有兩班親友到訪無任何一人需要管理員登記全部直接到我家門外㩒門鐘!!!不少親友,說管理差,也替我十分擔心!!!

講真,我真係唔想俾賊後光顧先投訴,
請認真處理保安問題!!!
ming
 
Posts: 13

Re: 請認真檢討保安問題!!!

Postby Angie » 2010 Sep 03 Fri, 10:45 am

It's not a new problem. It has been more than 5 years since I last complaint through this webpage.

No concret action is taken!! :twisted:
Angie
 
Posts: 8

Re: 請認真檢討保安問題!!!

Postby MU » 2010 Sep 03 Fri, 3:31 pm

問多句又話D保安煩,唔少問又話保安差,可能你D親友個樣友善同一家大細咪冇問囉,正如差佬唔通個個check ID咩!我都見過有D住客可能個保安唔認得佢,問佢係咪搵人,點知比個住客鬧番!我覺得我地屋苑既保安都唔係咁差啫!
MU
 
Posts: 52

Re: 請認真檢討保安問題!!!

Postby MU » 2010 Sep 03 Fri, 3:37 pm

我都同意, 自己拍卡開門 建議真系開唔到, 先幫住客開啦
MU
 
Posts: 52

Re: 請認真檢討保安問題!!!

Postby ming » 2010 Sep 03 Fri, 4:43 pm

a1102質係你同意定唔同意呢?

Anyway if 問多句話D保安煩的人,那些人就不對,因為這是保安的責任; 如果那些不是我的親友,是賊又如何?他已經可以毫無難度地到達我門外;就算保安認得我,而要求我去拍卡,我一定會做,因為這是應該做的;

如果選擇性去檢查,對被檢查的人很不公平,所以應一視同仁,所有住戶應自發性拍卡; 可能你覺得這話題重覆又重覆;不值得關注;但當管理人員失當,而有賊入屋時,可能已經無補於事;

解決方法只得一個,就是各住戶也要拍卡進入屋苑~~~就是這麼簡單!
ming
 
Posts: 13

Re: 請認真檢討保安問題!!!

Postby smlam » 2010 Sep 06 Mon, 10:49 pm

星濤灣唔係好多人架咋, 認得都要拍卡咩? 你無手開門又點呀? 保安對住客友善D都要鬧? 不如掛個有相住客証在身才可出入啦..... 那就不用拍卡, 門大開, 自出自入都唔怕無人知你係住客啦好唔好..

我明白大家都希望有好保安, 可以建議一下改善, 唔好太惡
smlam
 
Posts: 11

屋苑保安的防線

Postby YuMoBor » 2010 Sep 07 Tue, 7:34 am

屋苑出入有兩道防線.
第一是屋苑門口大閳. 現在是一個人管兩道閳 - 車閳加人閳, 是有潛在漏洞. 因為當車駛入的時候, 管閳哥哥/姐姐便看不到在他/她背後出入的人了. 我留意到新閳口設計有一個岡位. 希望這個岡位可以同時管到車與人. 亦保障了閳口人員的人身安全.
進入屋苑大閳的人需要登記和核實探訪單位的資料嗎? 假如要的話, 岡位要增加人手, 另外方法是加CCTV錄影. 個人私穩與安全考慮之間的平衡, 雖要各位鄰居的討論.
第二條防線是各座的大門. 同樣, 兩座的入口有三個, 分別是大門, 經信箱的側門及二樓經會所的門.
二樓經會所的門基本上只是依賴屋苑門口大閳的. 所以我覺得這是一個漏洞. 經信箱的側門需要八達通, 而......., 假如..... 另外.....我不想再寫清楚, 要用.....因為這個webpage是open to public,我不能亦不應透露. 至於每座的門口, 管理員幫住客開門, 是友善的表現, 有很多次, 我左右手都拿着物件, 對管理員這個動作, 都十分感謝的. 我留意到每座的管理員枱對出的空間相對狹窄, 是一個樽頸. 假如到訪的人數多, 登記時間一長, 人們鼓燥, 形成管理員被圍攻的勢, 場面便十分難控制了. 所以我建議管理處加強屋苑大閳的保安. 而各座的保安, 多依賴有錄影的CCTV, 以防管理員一眼關七, 掛一漏萬的情況出現.

最後我覺得保安對任何一個屋苑都重要. 但這個問題不適宜在這個街外人隨時可流濫的網頁裡討論. 這個Forum的security,都是保安的一部份. 意外與事件, 發生半次都是太多了.
YuMoBor
 
Posts: 212


Return to complaint / 投訴