LOGO resident login resident register

請健身室的使用者注意衛生

Postby simpleone » 2021 Mar 30 Tue, 3:52 pm

今日下午,見到一個好似露宿者咁既裝束阿伯喺度用按摩椅,無着襪(有着膠袋既),旁邊有對好似梅菜咁既爛佬鞋。
攤喺度扯鼻寒同咳可能都已經唔係重點。
碌完之後,佢就攞隻鞋上旁邊既黃色凳踩上去着鞋(超過半隻鞋嗰隻),我已經望住佢,佢仲望住我着完一隻再另一隻。我知呢度唔係豪宅,但無諗到有d咁無衛生常識同自私既住客。
我都知管理處做唔到咩,嗰個阿伯都應該唔會上網睇,我只係想講好多人會將個人物品毛巾等擺喺凳,定係只係我大驚小怪。
註:佢好肥同埋應該係第一座
simpleone
 
Posts: 5

Re: 請健身室的使用者注意衛生

Postby 會所 » 2021 Apr 07 Wed, 11:10 am

感謝 閣下寶貴的意見。本處已對相關業戶作出勸喻,會所職員亦會加強巡邏住戶使用健身室情況,以保持環境衛生。締造美好及和諧的環境,實在有賴各業戶的共同努力。

如有任何查詢,歡迎致電2608 5012與會所職員聯絡。

嘉華星濤灣會所
會所
 
Posts: 157


Return to complaint / 投訴



cron