LOGO resident login resident register

不負責任的電訊盈科安裝工人損壞了走廊天花板

Postby Gary » 2018 Aug 15 Wed, 1:18 am

Dear Sir/Madam,
I would like to complaint on the irresponsible PCCW installation worker which has left a damage ceiling outside Block 2 17 E on their previous installation. Since the damaged ceiling has been left there for about a month now, I assume that they will not come fix it.

I would like to request the management office to request PCCW to come fix the ceiling or else no future installation process should be permitted to PCCW. Please follow up, thanks!

尊敬的先生/女士,
我想對不負責任的電訊盈科安裝工人提出投訴,該安裝工人在之前的裝置在2座17 E外面留下了損壞天花板。 由於損壞的天花板已經在那裡停留了大約一個月,我認為他們不會來修理它。

我想要求管理辦公室要求電訊盈科來修理上限,否則不允許將來安裝過程到電訊盈科。 請跟進,謝謝!
Gary
 
Posts: 12

Re: 不負責任的電訊盈科安裝工人損壞了走廊天花板

Postby 客戶服務處 » 2018 Aug 16 Thu, 11:28 am

多謝 閣下的寶貴意見。

因該樓層個別單位於進行寛頻拉線工程時發現天花牆身位置沒有預留生口而未能進行拉線入屋工程,故服務處於天花位置開設生口,以便寛頻公司進行拉線工程,現時服務處正進行該位置油漆翻新工程。不便之處,敬請原諒。

而現時屋苑樓層開設的大堂天花活動式生口應足夠各單位拉寬頻線入屋,在一般情況下,是不需於樓層天花位置另開設生口。客戶服務處建議各業戶轉換新的寬頻公司前,可向有關寬頻公司了解或邀請寬頻師傅到場視察以確保可安裝寬頻。

如各業戶對上述事宜有任何查詢,歡迎致電2608 5000與客戶服務處譚主任或郭主任聯絡。


嘉華星濤灣客戶服務處
客戶服務處
 
Posts: 1029


Return to complaint / 投訴