LOGO resident login resident register

穿梭巴士司機

Postby sk » 2018 Jul 26 Thu, 9:40 am

早上7時40分班次時,司機不知去了那裡,已連續3日,要乘客等司機回來才上車,第一日(24/7) 42分幾才回來,等所有人上車已44分先開車,第二日好些,40分回來,第三日39分回來,每日這個時候去了那裡,可否每日不用等司機回來才上車,另外可不可以準時開車,因為每日都會遲1至2分鐘才開車。
sk
 
Posts: 1

Re: 穿梭巴士司機

Postby 客戶服務處 » 2018 Jul 26 Thu, 5:12 pm

謝謝  閣下寶貴的的意見。因村巴司機當時需要往洗手間,故村巴稍作延遲,服務處已向司機作出提醒,儘量避免於繁忙時間離開車廂及須準時開車。不便之處,敬請原諒。

如 閣下對上述事宜有任何查詢,歡迎隨時致電2608 5000與客戶服務處郭主任或譚主任聯絡。

客戶服務處
客戶服務處
 
Posts: 1032

Re: 穿梭巴士司機

Postby Guest » 2018 Aug 04 Sat, 5:18 pm

想知道, 例如是巴士, 我們會為遲了 2-3 分鐘到/ 開車而去投訴嗎? 況且, 大家都是人, 都有生理需要, 不是這個時間去, 都會下一個時間去, 要司機忍著內急去駕車, 着實不忍心, 也不放心!
Guest
 
Posts: 27

Re: 穿梭巴士司機

Postby AE » 2018 Aug 19 Sun, 8:16 pm

只遲兩三分鍾都投訴?大家都是有教養的人,又住埋同一個屋苑,應該懂得包容及體諒別人.
AE
 
Posts: 11

Re: 穿梭巴士司機

Postby moon » 2018 Sep 21 Fri, 12:30 am

換轉角式如你自己生理有需要都要去洗手間解決啦....區區一兩分鐘又話要投訴......如開早咗不足一分鐘你自己趕唔到上車又要去投訴人早咗開車咩........有時早上繁忙時間會塞車遲咗回站.....司機伯伯都唔想架喇....淨返少少時間都唔比人去洗手間.....你咁唔人道架.......你趕時間不如自己揸車或者坐的士啦........大家包容一吓....互相和諧共處好過啦......大家都想在這裡住得開心啲吧 !
moon
 
Posts: 20


Return to complaint / 投訴