LOGO resident login resident register

投訴保安員賴小姐

Postby M » 2017 Sep 06 Wed, 2:57 pm

以下事件已經唔係發生第一次!

我家人到訪,由於已安排住戶八達通俾家人!
家人自己拍咭入閘,點解仲要登記身分證? 點解仲要打對講機上黎?
咁請問登記八達通入閘有乜用?

呢樣野喺賴小姐已經發生過好多次! 最攪笑係有時我自己或者太太返黎(我地喺度住左幾年),拍埋門口張卡佢仲問我邊位想去邊。究竟呢位保安員發生咩事?

---------------------------------------------------------------
另外有一次早更另一位男保安員,我朋友黎探我,我去紅綠燈接埋我朋友返黎,我拍咭入閘,佢叫我朋友登記身分證,我話係我朋友,同我一齊入,佢都堅持要我朋友登記身分證。呢個又係咩玩法?
M
 
Posts: 18

Re: 投訴保安員賴小姐

Postby M » 2017 Sep 07 Thu, 4:53 pm

尋日先講完,都未覆到我,今日又黎一次即係想點?拍咭入黎仲打對講機上黎做乜?知唔知會阻人休息?
M
 
Posts: 18

Re: 投訴保安員賴小姐

Postby 客戶服務處 » 2017 Sep 08 Fri, 11:34 am

謝謝 閣下的寶貴意見。就有關 閣下上述的經歷本處深表歉意。我們已向相關客戶服務員作出訓示,並提醒全體員工謹慎處理進廈訪客登記程序,以避免同類事情發生。

如對上述事宜有任何查詢,可致電2608 5000與本處職員郭主任或譚主任聯絡。謝謝!

客戶服務處
客戶服務處
 
Posts: 1032


Return to complaint / 投訴