LOGO resident login resident register

Postby Guest » 2015 Mar 04 Wed, 12:18 pm

昨天在一座乘電梯落樓, 大概在中層停下, 門打開, 一頭小型寵物狗突然衝入, 狂吠, 再撲上我的身上抓, 女主人入電梯, 說了一聲唔好意思, 然後拉走了狗.

假如昨天電梯內是長者, 小朋友, 或一個普通怕狗的人, 後果是可以很嚴重的.

這一篇不算是我的投訴, 與其不斷要提醒狗主要顧及公德, 只想提醒各住客提高警覺吧!
Guest
 
Posts: 27

Re: 狗

Postby La Costa » 2015 Mar 04 Wed, 1:11 pm

完全贊同, 養狗唔係大晒!係屋苑地方有限的情況下養狗, 對狗隻其實唔健康,對怕狗的住戶更加係唔公平! 雖然我都鍾意狗,但見不少無公德和自私的狗主真係好過份!

好似有狗主竟然容許狗隻係屋苑門口和鄰近地方隨處便溺, 應該好好反省下, 辦事處應該出通告提醒, 於有關位置張貼較美觀的告示,係升降機顯示有關提示, 唔好令保安員難做!
La Costa
 
Posts: 29

Re: 狗

Postby 客戶服務處 » 2015 Mar 04 Wed, 5:07 pm

謝謝 閣下寶貴的意見。就有關上述事宜,客戶服務處已張貼通告於大堂佈告板及升降機內,以溫馨提示業戶及家庭傭工當帶領寵物外出時,需做好管控措施。另外服務處前線員工亦加強留意業戶及家庭傭工寵物外出之管控措施是否足夠,有需時會作出適勸籲及提示。

如 各業戶對上述事宜有任何查詢,歡迎致電2608 5000與客戶服務處郭先生或倫主任聯絡。

嘉華星濤灣客戶服務處
客戶服務處
 
Posts: 1029


Return to complaint / 投訴